default page
akademik.com.ua
Ноябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
...

Популярные новости:

Що дасть підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення

23:45, 13/09/2017, Экономика

Tарифи на вантажні залізничні перевезення в Україні будуть підвищені на 22,5% з 1 жовтня 2017 року.

Це випливає з тексту фінансового плану Укрзалізниці (УЗ), затвердженого на засіданні Кабінету міністрів України 13 вересня.

Зміна тарифів відбувається з відставанням у зміні собівартості необхідних компонентів, повідомив НВ Бізнес фінансовий директор УЗ Андрій Рязанцев. УЗ постійно індексує тариф, оскільки починають зростати ціни на складові послуг: заробітну плата працівників і комплектувальні. За його словами, кожне підвищення тарифу використовується для оновлення рухомого складу і поліпшення якості залізничних шляхів. Усі вагони і локомотиви компанії сильно застаріли, середнє зношення – близько 92-94%. "Якщо ми хочемо розвивати швидкісний напрямок, то ми повинні покращувати якість наших ділянок і рухомого складу. Це призведе до збільшення як експортного, так імпортного та транзитного вантажообігу в країні ", – пояснює Рязанцев.

Нагадаємо, Державна регуляторна служба України відмовилася погоджувати проект наказу Мінінфраструктури, який передбачав з лютого 2017 індексацію тарифів на залізничні вантажоперевезення усередині країни на 25%, і вирішила створити спільну з бізнесом робочу групу для визначення компромісної ставки підвищення. 31 серпня 2017 року тарифний комітет Мінінфраструктури погодив підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення всередині країни на 22,5% з 1 жовтня 2017 року.

За словами Голови Державної регуляторної служби Ксенії Ляпіної пропозиції тарифної ради Мінінфраструктури будуть обговорюватися і буде проводитися аналіз регулятивного впливу таких тарифів на економіку в цілому, оскільки залізниця – системоутворювальна інфраструктура. Одноразове підвищення на 22,5% може привести до дуже серйозних і негативних наслідків для економіки. Вона запропонувала створити зрозумілий тарифний план на 3-5 років, щоб бізнес розумів чого очікувати, і УЗ розуміла, які у неї є ресурси.

Затвердження Кабміном фінплану УЗ 2017 року, що передбачає індексацію вантажних залізничних тарифів, не означає їх автоматичного підвищення, відзначає глава Федерації металургів України Сергій Біленький. Для цього, за його словами, потрібне окреме рішення з урахуванням позиції Мінекономіки, Мінінфраструктури, Мінфіну, Держрегуляторної служби.

На думку директора Центру транспортних стратегій Сергія Вовка, нинішнє підвищення тарифу невиправдане, оскільки УЗ має величезний залишок коштів на рахунках: на початок вересня – близько 7 млрд грн. "Якщо є гроші, навіщо навантажувати бізнес і економіку країни?", – дивується він.

Вовк також додає, що для початку необхідно виконати програму капітальних інвестицій з тих коштів, які сьогодні є на рахунках компанії. Поки цього не відбувається, це лише додатковий податок на бізнес, який в кінцевому підсумку буде мати кумулятивний ефект на економіку у вигляді тієї ж інфляції. "В результаті зрослі логістичні витрати, які виникають у вантажовідправників, в кінцевому підсумку перекладуть на одержувача", – пояснює Вовк.

Глава Федерації металургів України сподівається, що вантажовласники та УЗ все ж знайдуть взаємоприйнятний варіант індексації тарифів. Інакше це вкрай негативно позначиться на конкурентоспроможності вітчизняної промисловості і АПК на ринках збуту. "Об"єктивною необхідності УЗ в такому значному одноразовому підвищенні тарифів ми не бачимо", – зазначає Біленький. За його словами, для виконання реальної (не плутати із заявленою) інвестпрограми до кінця цього року УЗ цілком вистачить наявних на рахунках 7 млрд грн.

"Додаткові від підвищення тарифів 2,8 млрд грн будуть вилучені з інших галузей економіки і дозволять компанії показати красиву картинку фінансових результатів в кінці року виключно за рахунок вантажовласників", – зазначає Біленький. Вони ж, за його словами, і так повністю фінансують об"єктивно збиткові пасажирські перевезення. Сума збитків від цього напрямку, за оцінками самої компанії в цьому році перевищить 11 млрд грн.

Тут треба міняти саму парадигму взаємовідносин УЗ та бізнесу. На думку експертів, абсолютно здорова ідея ввести прив"язку до зміни тарифної політики до довгострокових макроіндекаторів. Наприклад, до прогнозного показника індексу промислових цін. Тоді УЗ буде розуміти той рівень доходів, який вона отримає в тому числі від цієї індексації. І вантажовідправники отримають можливість визначати свої логістичні витрати і шукати варіанти їх оптимізації.

"Коли УЗ покаже, що вона реально працює над своєю оптимізацією і над виконанням програми капітальних інвестицій, то бізнес буде набагато органічніше сприймати індексацію вантажних перевезень", – робить висновок Вовк.

Источник: LENTA.com.ua

Последние новости:

07:01

Лидер ирландских националистов заявил об отставке после 34 лет правления

06:19

В Аргентине умер генпрокурор Испании

05:39

В Кировоградской области из реки достали тело женщины

05:37

Сторонники Саакашвили жгут шины у администрации Порошенко

05:01

В Пекине в результате пожара погибли 19 человек

04:19

За неделю в Харьковской области зарегистрированы 62 аварии

03:36

ВМС США направило две команды на поиски пропавшей аргентинской подлодки

03:21

Российская оппозиционерка попросила убежища в Украине из-за преследования в РФ

02:53

У берегов Японии эсминец США столкнулся с буксиром

02:46

ДТП в Киеве: девушка на Порш Каен сбила женщину на переходе

02:11

В Париже прошла акция против рабства в Ливии

01:55

В СБ ООН внесли новый проект резолюции о продлении мандата СМР

01:42

У сутичках в Одесі були травмовані більше 20 поліцейських

01:26

Возле парижской соборной мечети задержали мужчину с ножом

01:26

Генеральный прокурор Испании умер в Аргентине

00:44

Во Франции несколько тысяч человек вышли на марш против Макрона

00:33

Украина обвинила Польшу в срыве соглашений

00:03

Участники протестов подожгли шины под Радой

18/11

Президент Зимбабве может встретиться с военным командованием в воскресенье

18/11

СМИ сообщили о бегстве президента Зимбабве из резиденции в Хараре

18/11

Honda отзывает 900 тысяч автомобилей из-за проблем с задними сидениями

18/11

В Одесской области СБУ блокировала поставки в Украину контрафактного спирта

18/11

Президент Турции заявил об утрате доверия к НАТО

18/11

Китай заявил о намерении сотрудничать с КНДР для усиления связей

18/11

Жену Порошенко заподозрили в краже денег, выделенных детям-инвалидам

18/11

МИД выразил возмущение польскому послу запретом на въезд Шеремете

18/11

Украина уже экспортировала 16,3 млн тонн зерновых в 2017

18/11

Трамп назвал Клинтон самой большой неудачницей в истории

18/11

Средняя зарплата главы НАПК Корчак была 100 тыс. гривен в первом полугодии 2017

18/11

Трамп назвал Клинтон величайшим лузером всех времен


Обратная связь    |   Аукцион доменов. Купить домен akademik.com.ua в магазине доменов


Free service of placing of the information for your domain. Copyright ® 2003-2011 Parked Service. All rights reserved.
Аукцион доменов. Доменный аукцион. Магазин доменов. Купить домен, купить доменное имя, куплю сайт, купить сайт.